Спільна творчість у цифровому світі
"Цифровий креатив на уроках інформатики:
як заохотити учнів створювати"
брейн-лабораторія до Всесвітнього дня творчості
та інноваційної діяльності

21 квітня 2025 року
Інтегрований проєкт інформатика + художня культура
Тема: "Комп’ютерні презентації" (7 клас)
Завдання: за підручником з художньої культури оберіть довільну видатну історичну споруду та внесіть її на таймлайн. Презентуйте обрану споруду за схемою, запропонованою слайдом-прикладом презентації, дотримуючись загального стилю.
Інформатичне навантаження завдання: візьміть участь у створенні розгалуженої презентації.
Презентація-порівняння "Цифрові та нецифрові пристрої"
Тема "Цифрові пристрої. Цифрові технології" (6 клас)
Завдання: оберіть завдання, яке можуть виконувати як цифровий, так і нецифровий пристрій; презентуйте та порівняйте ці пристрої за кількома властивостями на окремому слайді.
Після завершення роботи з власним слайдом перегляньте результати роботи однокласників. Залиште коментарі та пропозиції авторам.
Міні-змагання
Тема: "Кодування даних та апаратне забезпечення" (8 клас)
Завдання: оберіть з папки зображення пристрою, швидше за усіх знайдіть його назву та опис, подайте стікером.
Колективний путівник "Наше Запоріжжя"
Тема "Служби Інтернету" (7 клас)
Завдання: опишіть своє улюблене місце в місті точкою на карті.
  • знайдіть місце за адресою,
  • додайте точку, назвіть її
  • додайте опис: власний абоо з Інтернету
  • додайте фото або відео
  • залиште своє ім’я як "автора" точки
Колективна презентація з історії Запоріжжя
Тема "Служби Інтернету" (7 клас)
Завдання: знайдіть цікавий факт з історії міста, подайте його на власному слайді презентації, орієнтуючись на загальний шаблон.
Додатково:
  • пригадайте, що таке факт,
  • проведіть фактчекінг джерела,
  • дотримайтесь коректності та доброрчесності при цитуванні джерел.
Колективний сайт "Видатні фізики світу"
Тема "Створення та публікація веб-ресурсів" (8 клас)
Завдання: оберіть персоналію – видатного вченого-фізика, знайдіть та подайте основні інформацію про нього на окремій сторінці сайту "Видатні фізики світу"
Original link