Портфоліо викладача  методичний кейс вчителя
Фаховий агрегатор
(інформатика та ІТ)
Інформатика в школах України – святкування 40-річчя шкільної інформатики в Україні з Тижнем науки - 2025
Брейн-лабораторія до Всесвітнього дня творчості та інноваційної діяльності - 2025
Спікер-координатор – Юлій Швець
  • Олена Циммерман
    STEAM: перетворюємо урок на цифрову майстерню
  • Олександр Ченцов
    Зневадження (налагодження) програм і електронних схем
  • Тетяна Кіреєва
    Шкільна інформатика: неформальні ресурси для творчого зростання
  • Ірина Сокол
    Design & Multimedia: запалюй уяву на уроках інформатики
  • Ірина Бодня
    Креативний вчитель VS Креативний учень
  • Кіра Стадниченко
    Спільна творчість у цифровому світі

ЕКОСИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕЧНОГО
ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
О. Бабкова, К. Стадниченко
тези

Метою роботи є дослідження можливостей екосистемного підходу до організації безпечного освітнього простору в умовах «підземної школи».
Досвід функціонування та розвитку «підземної школи» як безпечного освітнього середовища, напрацьований експериментальними закладами Запорізької області є унікальним кейсом адаптації освітнього процесу під час
воєнних дій. Вироблені підходи до організації фізичного простору, врахування абіотичних чинників (освітлення, повітря, шум) можуть лягти в основу типових рекомендацій та внутрішніх стандартів для укриттів і шкіл у зонах ризику.

Original link
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
О. Бабкова, Л. Васильченко, К. Стадниченко (2025).
Освіта. Інноватика. Практика, 13(5), 7–13.
https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol13i5-001

У статті розглянуто наукові праці щодо формування та розвитку здоров'язбережувальної компетентності педагогів. На підставі метааналізу результатів моніторингового дослідження ... зроблено припущення про рівень сформованості у педагогів системи знань, умінь та навичок щодо створення безпечного середовища в закладі освіти. Актуалізовано питання безпеки учасників освітнього процесу в сучасних реаліях, зокрема в умовах воєнного стану. Досліджено основні аспекти здоров’язбережувальної діяльності педагогів початкової та базової школи.
Запропоновано варіанти вдосконалення освітнього процесу в контексті безпеки та здоров’язбереження. Визначено перспективні напрями подальших досліджень: з'ясування ефективності запропонованих заходів; вивчення мотивації педагогів до реалізації активного навчання, можливостей розвитку їхньої здоров’язбережувальної компетентності в системі післядипломної освіти, а також розроблення стратегій із формування безпекової культури учасників освітнього процесу в умовах сучасних викликів.
Original link
«Від аналітичної машини до штучного інтелекту»
Віртуальна екскурсія до Міжнародного дня жінок і дівчат у науці - 2025
Зали екскурсії – віртуальної подорожі історією розвитку інформаційних технологій – своєрідна машина часу, де натискання кожної кнопки розкриває приховані історії геніальних жінок, які змінили світ технологій. Від Ади Лавлейс, яка створила алгоритми ще до появи комп'ютерів, до Жаннет Вінг, що сформулювала обчислювальне мислення як фундаментальну мову XXI століття, це не просто екскурсія технологічними досягненнями – це епічна розповідь про інтелект, що не знав меж, та про жінок, які перетворили неможливе на реальність всупереч системним бар'єрам та стереотипам.
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ СЕРВІСІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧОЇ ТА ІНФОРМАТИЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ | Наукові записки. Серія: Педагогічні науки
Олена Бабкова, Кіра Стадниченко
Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (215), 99-105.

У матеріалах статті представлено результати апробації застосування сервісів штучного інтелекту на уроках природничої та інформатичної освітніх галузей в контексті дослідження дидактичних можливостей ШІ.
Визначено переваги застосування систем ШІ, зазначено ризики використання ШІ в освіті; акцентовано увагу на різних потребах взаємодії між здобувачами освіти та педагогами,необхідності розроблення рекомендацій щодо використання сервісів генеративного ШІ в освітньому процесі; запропоновано приклади використання сервісів ШІ за моделлю педагогічного дизайну ADDIE з її етапною системою проєктування, деталізовано функціональні потреби кожного з етапів та надано до них пропозиції сервісів ШІ, які задовольняють ці потреби.
Представлені методичні можливості застосування сервісів ШІ на уроках природничої та інформатичної освітніх галузей.
Original link
АНАЛІЗ РІВНЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НУШ
Кіра Стадниченко, Олена Бабкова, Лілія Васильченко,
Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна
«Colloquium-journal»
27
(220), 2024 / PEDAGOGICAL SCIENCES


У статті аналізується рівень цифрової грамотності вчителів в умовах НУШ; наводяться результати дослідження використання вчителями цифрових технологій на прикладі тестування.
Original link
Спринт-сесія "Ідеї застосування штучного інтелекту на уроках природничої та інформатичної освітніх галузей"
Олена Бабкова, доцент кафедри дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін
Кіра Стадниченко, старший викладач кафедри інформатичної та технологічної освіти
Всесвітній день творчості та інноваційної діяльності
КЗ "ЗОІППО" ЗОР, 19.04.2024
Дайджест-2024
Дайджест-2024
"Особливості вирішення безпекових питань
щодо організації навчання в очному та дистанційному форматах"
Original link