Олена Бабкова, Кіра Стадниченко
Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (215), 99-105.
У матеріалах статті представлено результати апробації застосування сервісів штучного інтелекту на уроках природничої та інформатичної освітніх галузей в контексті дослідження дидактичних можливостей ШІ.
Визначено переваги застосування систем ШІ, зазначено ризики використання ШІ в освіті; акцентовано увагу на різних потребах взаємодії між здобувачами освіти та педагогами,необхідності розроблення рекомендацій щодо використання сервісів генеративного ШІ в освітньому процесі; запропоновано приклади використання сервісів ШІ за моделлю педагогічного дизайну ADDIE з її етапною системою проєктування, деталізовано функціональні потреби кожного з етапів та надано до них пропозиції сервісів ШІ, які задовольняють ці потреби.
Представлені методичні можливості застосування сервісів ШІ на уроках природничої та інформатичної освітніх галузей.