Портфоліо викладача  методичний кейс вчителя
Фаховий агрегатор
(інформатика та ІТ)
Стадниченко К., Швець Ю.
Інформатична освітня галузь
Нова українська школа у базовій середній освіті: інноваційні освітні підходи та стратегії. Частина 3 : науково-методичний посібник (С. 154-163)
Проєктування уроку інформатики в умовах нової української школи. Складність процесу освітньої діяльності через його багатофакторність, різноманітність суб’єктів освітнього процесу, динамічність і мінливість, нематеріальний характер продукту, які важко виміряти й оцінити. Проєктування освітньої діяльності за підходом на основі використання «Розмовної системи навчання (Conversational Framework)». Проєктування уроку з використанням файлу-шаблону у форматі електронної таблиці (загальний вигляд та приклад-примірник). Потенціал використання пропонованої моделі проєктування уроку та її реалізації засобами табличного процесора.
Швець Ю., Стадниченко К.
Інформатична освітня галузь
Нова українська школа у базовій середній освіті: впевнені кроки Запорізької області. Частина 2 : науково-методичний посібник (С. 133-145)
Загальні підходи до оцінювання в парадигмі НУШ. Основні характеристики рекомендованих видів оцінювання. Ключові відмінності та стратегії реалізації формувального оцінювання. Інструменти, ресурси та сервіси для здійснення формувального оцінювання в навчанні інформатики. Поточне оцінювання результатів навчання учнів інформатики. Підсумкове оцінювання результатів навчання учнів інформатики.
Стадниченко К.
Цифрові інструменти та особливості навчання інформатики на сучасному етапі
Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2022/2023 навчальному році : метод. рекомендації : у 2-х ч. Ч. ІІ. Навчально-методичне забезпечення загальної середньої освіти. – Запоріжжя : СТАТУС, 2022 (С. 168-177)
Віртуальне середовище для навчання інформатики як «доповнена реальність».
Цифровий навчальний контент.
Вибір програмного забезпечення для реалізації практичної складової навчальних програм.
Веборієнтоване та мобільне програмне забезпечення (ПЗ).
Використання вільнорозповсюджуваного програмного забезпечення.
Оцінювання «в один клік».
Стадниченко К.В.
Супровід навчання інформатики засобами предметного вебсередовища
Здобутки освітян Запорізького регіону ( вип. 22 / 2021, С. 31-37)
Блоґ як середовище для навчання дозволяє: будувати й відстежувати освітній маршрут учнів; формувати їхню інформаційну культуру; надавати можливості для обміну інформацією, самостійної роботи, взаємонавчання; мати активний зворотний зв’язок; облаштовувати навчальний простір учителя та школярів; здобувати навички культури спілкування, безпечної поведінки в мережі.
Блоґ допомагає індивідуалізувати освітній процес, сприяє здійсненню творчого підходу учнів до виконання завдань, формуванню соціальних і комунікативних компетентностей. Освітнє середовище у пропонованому вигляді вебресурсу для вчителя інформатики – сучасний і корисний робочий інструмент для взаємодії всіх учасників освітнього процесу.
Сокол І., Стадниченко К.
Використання завдань PISA на уроках інформатики.
Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2021/2022 навчальному році: метод. рекомендації у 3-х ч. Ч. І. Науково-методичне
забезпечення діяльності закладів освіти. – Запоріжжя : СТАТУС, 2021 (С. 94-102)
Впровадження завдання PISA на уроках інформатики в прикладах.
Рекомендовані посібники з прикладами завдань.
Лук’янчук Е., Сокол І., Стадниченко К.
Викладання інформатики в сучасній школі (за результатами моніторингового дослідження).
Особливості викладання інформатики в умовах дистанційного і змішаного навчання.
Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2020/2021 навчальному році: метод. рекомендації у 3-х ч. Ч. І. Науково-методичне
забезпечення діяльності закладів освіти. – Запоріжжя : СТАТУС, 2020 (С. 69, 75)
Використання комп’ютерів на уроках. Технологія BYOD та додаткове апаратне забезпечення. Змістове наповнення курсу інформатики. Потреби вчителів у додатковому навчанні.
Апаратне, програмне та дидактичне забезпечення синхронного та асинхронного режимів дистанційного навчання.
Стадниченко К.
Актуальні питання інформатизації освіти
Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької
області в контексті реалізації Концепції Нової української школи у 2019/2020 навчальному році: метод. рекомендації у 3-х ч. Ч. І. Науково-методичне
забезпечення діяльності закладів освіти. – Запоріжжя : СТАТУС, 2019 (С. 94)
РОЗБУДОВА ЄДИНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Застосування мережевих документів як навчального інструмента. Каталог електронних освітніх ресурсів Запорізької області та сертифікація публікацій на ЗапоВікі
НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛІВ У ГАЛУЗІ ІКТ
Тренінг «Використання інтерактивних засобів навчання». Тренінги з розроблення й упорядкування електронного контенту до уроку.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ
Робота з відповідальними за інформатизацію. Використання хмарних технологій в освіті.
Григоренко О. Г., Сокол І. М., Стадниченко К. В.
Формування простору відкритої освіти Запорізького регіону.
Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції Нової української школи у 2018/2019 навчальному році: метод. рекомендації у 3-х ч. Частина І. Науково-методичне забезпечення діяльності закладів освіти. Запоріжжя : СТАТУС, 2018 (С. 26-62)
Інтернет-портал «Запорізька обласна освітня мережа». Навчальні середовища педагогів області, створені засобами сучасних хмарних та веб-технологій. Каталог електронних освітніх ресурсів Запорізької області та сертифікація публікацій на «ЗапоВікі».
Тренінги «Використання інтерактивних пристроїв», «Мережеві технології Веб 2.0». Віртуальна та доповнена реальність. Квест-технології.
Робота з відповідальними за інформатизацію. Використання хмарних технологій в освіті.
Обласний фестиваль «Панорама розумних уроків SMART 2018»