НУШ (інформатична освітня галузь)
Формувальне оцінювання в школі. Що це таке і чому оцінки в журнал не обов’язкові
Формувальне оцінювання стало вже звичним для учнів та педагогів НУШ. Утім, ще досить рідко зустрічається у старшій – 5-9 класи.
Original link
Групи результатів навчальної діяльності

- Орієнтовний перелік інструментів формувального оцінювання

- Орієнтовна рамка оцінювання навчальних досягнень здобувачів базової середньої освіти

- Орієнтовні вимоги до критеріїв і шкал оцінювання

Методичні рекомендації з додатками
Лист МОНУ №4.5/2303-21 від 06.08.2021 року
Як оцінювати без оцінок: покроково інструкція сучасного вчителя
Як оцінювати учнів ефективно? Які інструменти формувального оцінювання допоможуть активізувати учнів у процесі власного навчання?
Original link
Antimonchyk: інтерактивний інструмент для оцінювання від І. Завадського та О. Коршунової
Як використати інструмент: пояснення від авторів (26:08 - 28:11)
Можливий варіант вигляду оцінок у класному журналі (запропоновано
Григорій
Громко
у фейсбук-групі
Шкільна
інформатика від А до Я
)
... Якщо контроль груп загальних результатів проводимо під час семестру (так можна робити) відповідний стовпчик дублюємо перед семестровою (для зручності обрахування семестрової оцінки та перенесення результатів до свідоцтва досягень).
Якщо контроль груп загальних результатів проводили використовуючи шкалу в балах, то для запису в журналі і свідоцтві переводимо в рівневу шкалу (ВДСП):
10,11,12 - В
7,8,9 - Д
4,5,6 - С
1,2,3 - П
П.С. Розфарбовування кольором на зображенні - для кращого розуміння, в журналі його не має бути
Три погляди на оцінювання в НУШ
переглянути в окремій вкладці: http://surl.li/cupoy
M.Barna Otsinyuvannya U 5 Yh Kl. Nush Osoblyvosti Ta Problemy Nastupnosti
"Оцінювання у 5-х класах НУШ: особливості та проблеми наступності", Марія Барна
Марія Барна, кандидатка педагогічних наук, доцентка, завідувачка кабігнту координації впровадження НУШ і моніторингу КЗ ЛОР "Львівський обласний інститут піс...
Original link
Рекомендації щодо оцінювання
Оцінювання результатів навчання (відповідно до рекомендацій)
Вебінар «Формувальне оцінювання на уроках інформатики»
Original link